2k18

Where do i start..
Viime kerrasta on aikaa. Kävin luonteelleni hyvin tyypillistä stressikautta läpi, joka valitettavasti vaikuttaa aina niin suurelti muhun kokonaisuudessaan etten pysty mihinkään vähääkään vaativiin perusasioihin. Kuten bloggaamaan.
Tää sivu muistu mieleen lopulta aika sympaattisella tavalla, kun sain instassa viestiä toisesta maasta. Mun translater siis toimii jotenkuten sivustolla, koska hän ei osannut sanaakaan suomea mutta kaipasi uutta postausta 😅


Toi kuva on ollut mulla kauan, ja siitä toitotan aina,mut hitsi se on haastavaa toisaalta. Niin yksinkertanen lause ymmärtää mutta vaikee toteuttaa toisinaan.
Ymmärrän että on tilanteita joissa oikeasti on ajateltava pidemmälle asioita, mutta onneks elämässä on myös paljon sellasia aikoja joissa voi vaan keskittyy siihen hetkeen. ♥



Mä unohdin oikeestaan myös kuvata meidän arkea tän hiljaiselon aikaan, mutta joitain tilannekuvia löytyy tottakai tilanteessa ku tilanteessa ;D






Mä naputtelen tätä pieni takapuoleni puuduksissa betonilattialla Istanbulin ghetossa 😂👍 No ei, sanotaan että vähän alkeellisemmalla alueella kuin se turisteille yleensä näyttäytyy. Ja pakko myöntää, tykkään tästä. Asun mieheni luona, ja täällä asuu "toki" muitakin, tällä hetkellä 2 nigerialaista about 30v äijää. On ihan mielenkiintosta käydä esim kylppärissä kun täällä ei mitään ovea sinne ole, liukuverhon siihen vetäset vaan kuule ja voit rauhassa sielä olla.. Muut käy verho auki siellä niin kaikki kyllä tietää mun olevan sielä jos se on kiinni !! 😂 huh..
Ei oo myöskään olemassa mun ruokia tai heidän. Joka päivä joku tekee jonkun ruuista kaikille  ruuan, ja jokainen sitä syö mukisematta.

Täällä myös päivärytmit on todella erilaisia. Mietin näin viiden päivän kokemuksella, nukkuuko nää koskaan?
Mä nukun! Rakastan sitä ja oon kunnon nukkumatti kyl vuorokauden ympäri. Se ei kaikille käy järkeen ja esim tänään mua ei saatu hereille ennenku mun partsille heiteltiin.....
                           Sipuleita!? 😂

Mutta kaikenkaikkiaan luulen tän reissun ylittävän monilta osin mun odotuksia. Halusin nähdä miten Cejay käyttäytyy ystävien tai perheensä lähellä, ja mitään eroa ei ole. Ainut mistä hän ei edelleenkään oo saanu mua vakuuttuneeks on, et hän olis tästä maailmasta. Koskaan en oo vastaavaa sielua kohdannu, enkä kohtaa :)

Mä luulen että uskallan ummistaa silmät nyt, koska sipulit on jo käytetty ja nyt on aika hiljasta. Jos ei kuuntele viereisen huoneen rukouslaulua 😂😂👍

Näihin kuvii ja tunnelmii! 😙💘🙏






Kommentit

Suositut tekstit