Oikotie o n n e e n

Suhteellisen epätodennäköistä, että sellaista löytyy.
Oli kyse mistä tahansa tuotteesta tai palvelusta, on aina se kalliimpi ratkaisu osoittautunut ammattilaisten hoitamina parhaaksi.

Nesteenpoistokuuri, Ripsien kotikasvatus, Hiusten kotivärjäys vuosien kampaajakierteen jälkeen, jne.. Näitä oon kokeillut lähiaikoina, ja kelasin tehdä pientä tiivistelmää 👀




Mun ja liikunnan menneisyydestä ei oo paljon mainittavaa. Huomaan sen varsinkin lähestyessä kolmee kymppiä, että säännöllinen liikunta olisi pitänyt aloittaa jo. 
Parin viikon Istanbul reissun jälkeen tuntui ekaa kertaa kaikki se syöminen myös kropassa. Hassua, en koskaan oo jojoillu painon kanssa, se kun ei liiku milliäkään suuntaan tai toiseen... Mutta niin kaikki pelotteli, kolmessa kympissä se syöminen alkaa näkyä.
Ja niin on alkanutkin 😅

Mulle on kuitenkin ok että paino nousee, kuhan se paino ei ole nestettä. Kokeilin Istanbulin jälkeen Detox-teetä, jolla uskotaan olevan kehoa puhdistava ja nestettä poistava vaikutus.
Teetä suositellaan juotavaksi kahdesti päivässä, terveellisen ruokavalion tukena. "Kuuriluontoisesti" yksi paketillinen.
Täytyy muistaa, että jokaisen kroppa toimii eri tavoin. Jos joku auttaa mua paljon, ei toiselle tee välttämättä mitään.
Mitä eroja mä huomasin paketin puolessa välissä? Kasvojen nestepöhö oli poistunut täysin, (erottui taas kasvonpiirteet 😆) ja iho oli alkanut puhdistumaan. Paljon puhdistusnäppylöitä kasvoissa, jotka katosi onneksi pian, ja tilalle tuli selkeästi kuulamman näköiset kasvot. Ostin tueksi Nivean Detox kasvojenkuorinta-aineen, koska olin lukenut netistä teen aiheuttavan näppylöitä kasvoihin.

 Karkinhimoni oli todella kummallisesti kadonnut. Tuotteen lakrtistijuuri tosin netin mukaan näyttääkin lupailevan tässä käyvän juuri niin.
Pidin teekuurista makunsakin puolesta, mutta aion ostaa muistakin positiivisista terveysvaikutuksista johtuen varmasti uusiksi😊



Nestepöhön lisäksi huomasin mua kyllästyttävän mun hiukseni. Ne on niin perus. Joskus saan jotain sairaita visioita kuinka värjään keltaset, violetit tai vihreät hiukset, mutta se ei edusta mua tai mun tyyliä millään tapaa, joten pysyttelen saman kampaajan penkissä tutuilla turvallisilla tuotteilla huollettuna. Ei mitään uutta tai räväkkää.
Ei ennenkuin aloin kiinnostua hiusten colormaskeista. Entä jos kotona voiskin värjätä 8kertaa halvemmalla mönjällä vaikka nyt sitten ne siniset hiukset? Jos niistä ei tykkäis, ne lähtisi kuitenkin tuoteselosteen lupausten mukaan 5-10 pesussa pois.
Mä ostin yhden tuubin (joka todellakin on liian vähän tähän päähän, nyt sen tiedän😅) CM Blue sky Paintia, ja sormet ristissä toivoin että se tosiaan lähtee parissa pesussa, jos siitä tulee kamala.

Annoin mönjän olla lähes tuplat suositeltuun aikaan. Pois pestäessä jo huomasi kuinka tulos oli todella epätasainen ja vaalea. Kuivattuani hiuksissa hyvä jos näkee eroa.
Ei jatkoon! Proforma saa jatkaa mun hiuksien kanssa 😆

                             
                                                                  Ennen Colormaskia
                       
                                                       Colormaskin jälkeen


Okei, kokeilin sitten samaan hengenvetoon kuukauden risiiniöljyhaastettakin. Kuukauden päivittäisen käytön jälkeen on todettu ripsien kasvavan huimasti pituutta, sekä vahvistuneen.
Voin kyllä heti myöntää, etten käyttäny öljyä yhteensä kuin n.puolet kuukaudesta.
Huomasin eron silti. Kuvista se ei ole selkeä, itse meikatessa sen huomaa parhaiten. 😎
En kuitenkaan lähtis tätä sen ihmeemmin hehkuttamaan, aika rasittava tuote loppujen lopuksi.


                                           
Kuurin jälkeiset ripset ↗











Kommentit

Suositut tekstit